משחקי חשיבה לגילאי 6 עד 9 הפונים לילד בשמו הפרטי

משחקי חשיבה לילדים, מתאימים לילדי כיתות א’ – ב’ – ג’

הרחבת ידע במדעים, גאוגרפיה, אומנות ועוד

מכירים שעון, רצפים לוגיים, גוף האדם, מערכת הכוכבים ועוד

לומדים אנגלית, משפרים חשבון ומתרגלים את לוח הכפל

לימודיסק לבני 6-7-8-9, תוכנה ללימוד שפה, אנגלית, חשבון, מדעים, אמנות והעשרה

משחקי חשיבה לילדים בכיתות א’, ב’ ו-ג’

עקרונות המשחק


משחקי חשיבה משולבים בהרפתקה מרתקת, הצטרפו גם אתם ועזרו לנו להציל את העיר מאסון.

מסע לימודי, מרתק ומאתגר בו עוזרים הילדים לדוני ולתושבי העיר בתיקון נזקים שנגרמו בעיר בעקבות סערה שהתחוללה.

הדרך היחידה להשיב המצב לקדמותו, היא משחק ואיסוף פריטים חשובים החבויים במשחק.

למעלה מ- 60 פעילויות בתחומים שונים ומגוונים שזורים בסיפור מסגרת כתובה ומדובב בחרוזים, אודות דוני (דינוזאור חביב) המסייע לתושבי העיר להתגבר על נזקי הטבע.

סיפור העלילה, עוסק בהגשת עזרה לאחר ומפעיל את הדמיון אצל הילד המשחק. הסיפור משמש כאמצעי להעביר לילדים את הוראות המשחק ובכך לאפשר להם עצמאות ולסייע בפיתוח רמות הקשב והריכוז.

תכני המשחק והדרכים להפעלתו הותאמו כך שהילדים יוכלו ללמוד בהנאה מכל המשחקים והפעילויות.

במקומות נדרשים, נעשו במשחק התאמות, רגשיות, קוגניטיביות ומוטוריות, כך שיתאימו לגילאי הילדים. מתודולוגית הלמידה העיקרית בה בחרנו בעת תכנון המשחק, מבוססת על תהליכי יצירה, עידוד יצירתיות ושימוש נרחב במשובים חיוביים מגוונים והנאה.

שיטת המשחק משלבת סיפור, משחקי חשיבה מגוונים, חיזוקים (“פידבק”) חיוביים מתמידים עם שמו הפרטי של כל ילד, מרגשת את הילדים ומעניקה להם חוויית הצלחה בלמידה וחיזוק הביטחון העצמי להמשך חייהם.

לקוחות מספרים על לימודיסק

 

מה ניתן ללמוד במשחק

תכנים וכישורים

(לקריאה לחצו על ה+)
עידוד חשיבה עצמאית
התמודדות עם אתגרים חדשיםהבנה, מעקב ושמירת חוקי המשחקקבלת החלטות ובחירה אישיתאיתגור חשיבה יצירתיתתרגול רצפים והיסקים לוגיים
שעשועי חשבון ולוח הכפל
מפגש מהנה עם יסודות: חיבור, חיסור, כפל וחילוק (מחולק לשלוש דרגות קושי)תרגול משחקי עודף תוך הכרת מטבעות ושטרותהיכרות ושינון בקלות של לוח הכפלסדרות צורניותסדרות חשבוניות עולות
העשרה מילולית והרחבת כישורי שפה
כתיבת מילים: נרדפות, רבים/יחיד, הפכים, היפוך אותיות (א/ע, ח/כ, ט/ת)תרגול הבנת הנשמעהכרות עם משלים ופתגמיםחריזה וחרוזים
לימוד אנגלית בשיטה אינטואיטיבית
הכרות ויזואלית ושמיעתית עם אותיות ה - (A B C)העשרת אוצר מילים (כ- 200) בקטגוריות שונותהכרת הקשר בין האותיות הגדולות לקטנותתרגול הקשר בין האותיות למקלדתמניה והכרת המספרים באנגלית (עד 50)הכרת שמות חלקי הגוףהכרת צבעים
יצירה ואומנות
הפעלה של תוכנת יצירה עצמאיתהבחנה צורנית והבחנה בפרטיםהיכרות עם ציירים ייחודיים ואומנותםתרגול זיכרון שמיעתי בעזרת מקצבים ותווים
הרחבת ידע כללי
מבנה שלד האדםאזורים במוח ותפקידיהםמצוד אחר וירוסים וחיידקיםכדוריות דם לבנות ואדומותהכרת מערכת כוכבי הלכתמפגש עם דגלים ומדינותמיון לקטגוריותמחזורי חיים שונים (הצפרדע, הדבורה מחזור המים בטבע, העץ וכד')הפעלת שעון מחוגים ושעון דיגיטלי והכרת דקות, חלקי השעה וחלקי היממה.

מה מבטיח לך שילדך, אכן ישחק ויהנה מלימודיסק?

השימוש במשוב אישי חיובי ועקבי, במשחקי המחשב לימודיסק, מחדד את ההקשבה והריכוז ומגביר את יכולת הלמידה בעשרות מונים.

ההתייחסות האישית לילדים בסיפור המשחק וה”פידבק” הנושא את שמם הפרטי, מעודדות את הילדים, להמשיך ולשחק.

פעילות למידה המלווה בהנאה, משמעותית ביותר לילד ולמבוגר, וזו מזרזת ומעמיקה את תהליך הלמידה.

ילדים נהנים, מצליחים יותר ללמוד באופן עצמאי, הם גם לומדים כיצד לההנות מתהליך הלימוד עצמו.

רמת הקושי מותאמת ליכולת הילד המשחק ואינה גורמת לכישלון ולשיתוק, והמשימות המדודות מאתגרות אותו במינון שמגרה להמשיך ולהתקדם במשחק.

הסרת השימוש בשעון זמן והסממנים הפורמאליים, כמו ניקוד וציונים, המפרשים הצלחה או כישלון, מקטינה את מימד הלחץ המופעל ומאפשרת המשך למידה למרות הכישלון.

לימודיסק מדרבן את הילדים להתמודד עם אתגרים ומצבים נוספים לקיימים בלמידה הפורמאלית כגון: חקירה, יוזמה ופתרון בעיות, פיתוח סקרנות ויצירתיות ועוד.

לתהליך הלמידה בעזרת משחקי חשיבה, יש תרומה גדולה מאוד ליכולת של הילדים להעריך את עצמם באופן חיובי חרף הקשים האובייקטיביים.

למידה דרך משחק היא אינטואיטיבית וטבעית עבור הילדים, ויש בהם היכולת לשפר את רמת הקשב, הזיכרון, ההתנהגות וההתארגנות.

השימוש במשחק המחשב לימודיסק, דורש בין היתר מיומנויות של תשומת לב לפרטים, עיכוב תגובה ושליטה על אימפולסיביות, תכנון, התמצאות במרחב ותפיסה חזותית, שליטה מוטורית עדינה ובקרה.

משחק המחשב לימודיסק, מקיים תהליך של למידה סמויה תוך מחשבה על פיתוח המוטיבציה הפנימית אצל הילד, להצליח ולהגיע למטרות שהציב לעצמו ולא כי גורם סמכותי מבוגר אחר החליט עבורו.

הכנה לכיתה א’ | משחקי אותיות | יסודות לגיל הרך