להפעלת המשחק לחצו כאן

עיצוב ואומנות, הדרך שלנו להתפתחות

תיאור המשחק

דרך להדריך ולתרגל ילדים בעיצוב ואומנות, היעזרו בתוכנה לעיצוב כרטיסי ברכה. אמצעי קל ופשוט שמאפשר לילדים צעירים לבטא את עצמם, בדרך דומה לזו של הגדולים. גם בעידן הווטסאפ והפייסבוק אפשר לרגש ולכתוב לאבא, לסבא, לאמא, כרטיס ברכה צבעוני, מקורי, מעוצב ושמח. התוכנה מאפשרת לילדים לתרגל, זיהוי אותיות, חיבור אותיות למילים, שימוש בניקוד, עיצוב מבנה של כרטיס ברכה, שימוש בכלים מעולם הגרפיקה הממוחשבת, פיתוח קואורדינציה ועוד.

לצפייה בווידאו לחצו כאן

למי מיועדת התוכנה

התוכנה מיועדת לילדים בגיל הרך, ולכל מי שאוהב, לעצב ולצייר במחשב. התוכנה מותאמת לילדים צעירים ויש בה סמלים של חגי תשרי. מתאימה מאד לעיצוב כרטיסי ברכה לכבוד ראש השנה.

הדרכה

לחצו על כפתור קדימון בראש העמוד, וצפו כיצד תוכלו גם אתם להשתמש בתוכנה.

הערות מעצבים

תרגול כתיבה בעזרת חותמות בצורת אותיות, הוא שלב המאפשר, זיהוי ותרגול השילוב של האותיות למילה. הדבר דומה, לאותיות הפלסטיק עם מגנטים הממוקמות כמעט בכל בית על המקרר, כאשר הילדים נמצאים בגיל שבו הם עסוקים בניסיון לזהות אותיות ומילים. ראו בתוכנה כמקור לאין סוף חלקי אותיות שמאפשר לילדים לנסות כל שילוב שירצו. ילדים גאים מאד בעצמם כאשר הם מצליחים לכתוב מילה מוכרת בדרך זו.

עיצוב כרטיסי ברכה לילדים, מותאם לקטנטנים

 

משחק יצירה לילדים – לפיתוח יכולת עיצוב, ומימוש שלבים ראשונים בכתיבה.

מדוע לתרגל עיצוב

פעילות עיצוב ואומנות, מהווה חלק מעיסוק מרכזי של ילדים בגיל הרך, ילדים צעירים מעצבים בכל חומר, חול, עלים, בובות, חיות פלסטיק, צבעים, קוביות, ויכולים לעשות כך גם בעזרת חותמות במחשב. תרגול עיצוב במחשב, מאפשר לילדים להגיע לתוצרים ברמה גבוהה, ולסיפוק רב.

תרגול כתיבה, בעזרת חותמות

מטרת התוכנה

מטרת התוכנה לעיצוב כרטיסי ברכה, לאפשר לילדים צעירים לבטא את עצמם, כפי שעושים זאת הגדולים. לכתוב לאבא, לסבא, לאמא וכל’ כרטיס ברכה כתוב ומעוצב בצורה צבעונית ושמחה. התוכנה מאפשרת לילדים לתרגל, זיהוי אותיות, חיבור אותיות למילים, שימוש בניקוד, עיצוב מבנה של כרטיס ברכה, שימוש בכלים מעולם הגרפיקה הממוחשבת, פיתוח קואורדינציה ועוד.

מטרות חינוכיות התפתחותיות

התוכנה שייכת לקבוצת משחקי יצירה לילדים. התוכנה מאפשרת לילדים קטנים מאד, ליצור, להפעיל את דמיונם, לצייר ולכתוב ברכות. הילדים יכולים להרגיש כמו שאר הילדים או המבוגרים הבוגרים בבית שיכולים להשתמש במחשב כדי ליצור ברכה, או שנה טובה.

באתר זה ניתן למצוא גם תוכנה נוספת לעיצוב גלויות שנה טובה, המיועדת לילדים בוגרים יותר. תוכלו למצוא תוכנה זו בקישור הבא – תוכנה ליצירת גלויות שנה טובה

היו הראשונים לקבל חדשות ועדכונים חמים מהמערכת, ילדכם יודה לכם.

עיצוב ואומנות לילדים| יוצר ברכות שנה טובה