יוצרים משחקים לפיתוח מיומנויות הילדים

משחקי מחשב לילדים

המשחק העשיר ביותר ללימוד יסודות לגיל הרך
איך יוצרים למידה מהנה?

מסע לימודי, מפתיעה ומהנה, מתאים לילדים בגיל 2 עד 5. פעילות מרתקת ומאתגרת בה מסייע ילדכם לדוני (הדינוזאור החביב) בחיפוש אחר בני משפחתו. במשחק שזורות פעילויות שונות בתחומים מגוונים שעוסקים ביסודות לגיל הרך. למשחק 3 דרגות קושי שונות.

משחק מומלץ ע"י גננות ללימוד אלף בית בקלות
כיצד משלבים חזרתיות ועניין?

הפעם יצאנו למסע מאתגר במבוך מורכב, בחיפוש אחר האותיות האבודות עם משחקים לילדים בני 4 עד 6.  הצלחנו להפוך את לימוד האותיות לחוויה מרתקת ומהנה. במשחק  אתגרי למידה מגוונים שעוסקים בלימוד אותיות הדפוס, הכרת אותיות הכתב, כתיבת מילים ראשונות ופתוח מיומנויות מוטוריות, לוגיות תפיסת המרחב ועוד.

המוצר המוביל בארץ כהכנה לכיתה א'
איך נפגיש רגשות ומחשב?

עוברים לכיתה א’ עוסק במעבר למקום חדש, מתאים לילדים בגיל 5 עד 7. בסיפור המשחק נוחת בעולמנו דוני (הדינוזאור החביב) מארץ הדינוזאורים. ילדכם מסייע לדוני להתמודד עם המעבר, עם תהליך הכרות ולמידה של שפה, ראשית קריאה, מנהגים, התנהגויות, תכנים ופעילויות שממוקדים בתרגול וחיזוק מיומנויות קיימות ובהתמודדות עם תפקודי חיים חדשים.

המשחק העשיר ביותר להרחבת ידע
כיצד משלבים ידע וחשיבה במשחק? 

סערה שהתחוללה בעיר גרמה להרס רב וילדכם מוזמן לעזור לדוני (הדינוזאור החביב) ולתושבי העיר בתיקון נזקים שנגרמו. סיפור הרפתקה שמיצר אתגר מרתק להתמודד עם משחקי חשיבה שמותאמים לילדים בכיתות א'- ב'- ג'. במשחק למעלה מ- 60 פעילויות מגוונות בתחומים שונים, שעוסקים בשפה, חשבון, אנגלית, מדעים, בעיות לוגיות, שעון ועוד.

משחקים לילדים במחשב

בואו נתאים משחק לילד/ה בגיל 2 עד 5

משחקים לילדים בני 4

מה במשחק: 

מסע לימודי, מפתיעה ומהנה, מתאים לילדים בגיל 2 עד 5. במשחק שזורים למעלה מ- 60 פעילויות ומשחקים שונים בתחומים מגוונים. פעילות מרתקת ומאתגרת בה יסייע ילדכם לדוני (הדינוזאור החביב) בחיפוש אחר בני משפחתו. למשחק 3 דרגות קושי שמתאימות לבני 2-3, 3-4 ו- 4-5.

שילוב שמו הפרטי של הילד במשחק:

יצרנו שיטת משחק, שמסייעת לנו בחיזוק הביטחון העצמי של הילד בהגברת הקשב והריכוז ובפיתוח העצמאות. בנוסף פיתחנו טכנולוגיה שעושה שימוש בשמו הפרטי של הילד, במתן משוב אישי בכל שלבי המשחק, שיטה ייחודית למשחקי .artNsmart

מה נלמד?

  • מספרים ואותיות
  • מניה וחשבון
  • צורות
  • צבעים
  • הפכים
  • מוטוריקה
  • קואורדינציה
  • התמצאות המרחב
  • תרגול הזיכרון ועוד

לאיזה גיל?

מותאם לבוגרי א' ב' ו-ג'
וגם לילדים קוראים שבראשית דרכם בכיתה א'.

לחץ כאן למידע נוסף >>

בואו נתאים משחק לילד/ה בגיל 4 עד 6 ?

משחקים לילדים בני 4

סיפור המשחק: 

הפעם יצאנו למסע מאתגר במבוך מורכב, בחיפוש אחר האותיות האבודות, מתאים לבני 4 עד 6.  הצלחנו להפוך את לימוד האותיות לחוויה מרתקת ומהנה. במשחק למעלה מ- 40 אתגרי למידה מגוונים שעוסקים בלימוד אותיות הדפוס, הכרת אותיות הכתב, כתיבת מילים ראשונות ופתוח מיומנויות נוספות.

שילוב שמו הפרטי של הילד במשחק:

יצרנו שיטת משחק, שמסייעת לנו בחיזוק הביטחון העצמי של הילד בהגברת הקשב והריכוז ובפיתוח העצמאות. בנוסף פיתחנו טכנולוגיה שעושה שימוש בשמו הפרטי של הילד, במתן משוב אישי בכל שלבי המשחק, שיטה ייחודית למשחקי .artNsmart

מה נלמד?

  • הכרה וזיהוי אותיות
  • זיהוי האותיות בדפוס
  • זיהוי אותיות א’ ב’ בכתב
  • שילוב אותיות במילים
  • הכרות עם סדר האותיות ברצף
  • התמצאות המרחב
  • תרגול הזיכרון ועוד

לאיזה גיל?

מותאם לגילאי 4 עד 6

וכן לילדים צעירים שמעוניינים להכיר אותיות א' ב'.

לחץ כאן למידע נוסף >>

בואו נתאים משחק לילד/ה בגיל 5 עד 7

מה במשחק: 

עוברים לכיתה א’ עוסק במעבר למקום חדש, מתאים לילדים בגיל 5 עד 7. בסיפור המשחק נוחת בעולמנו דוני (הדינוזאור החביב) מארץ הדינוזאורים. למעלה מ- 60 משחקי למידה מהנים, בהם ילדכם מסייע לדוני להתמודד עם המעבר, עם תהליך הכרות ולמידה של שפה, ראשית קריאה, מנהגים, התנהגויות, תכנים ופעילויות שממוקדים בתרגול וחיזוק מיומנויות קיימות ובהתמודדות עם תפקודי חיים חדשים.

שילוב שמו הפרטי של הילד במשחק:

יצרנו שיטת משחק, שמסייעת לנו בחיזוק הביטחון העצמי של הילד בהגברת הקשב והריכוז ובפיתוח העצמאות. בנוסף פיתחנו טכנולוגיה שעושה שימוש בשמו הפרטי של הילד, במתן משוב אישי בכל שלבי המשחק, שיטה ייחודית למשחקי .artNsmart

מה נלמד?

  • ראשית קריאה וכתיבה
  • חשבון חיבור וחיסור
  • זהירות בדרכים
  • פירמידת המזון
  • מטריצות וקומבינטוריקה
  • גאוגרפיה
  • זיכרון חזותי
  • שעון ולוח זמנים

לאיזה גיל?

מותאם לילדי גן חובה

ומלווה גם את העולים בכיתה א'.

לחץ כאן למידע נוסף >>

בואו נתאים משחק לילד/ה בגיל 6 עד 9

מה במשחק: 

סערה שהתחוללה בעיר גרמה להרס רב וילדכם מוזמן לעזור לדוני (הדינוזאור החביב) ולתושבי העיר בתיקון נזקים שנגרמו. סיפור הרפתקה שמיצר אתגר מרתק להתמודד עם משחקי חשיבה שמותאמים לילדים בכיתות א'- ב'- ג'. במשחק למעלה מ- 60 פעילויות מגוונות בתחומים שונים, שעוסקים בשפה, חשבון, אנגלית, מדעים, בעיות לוגיות, שעון ועוד.

שילוב שמו הפרטי של הילד במשחק:

יצרנו שיטת משחק, שמסייעת לנו בחיזוק הביטחון העצמי של הילד בהגברת הקשב והריכוז ובפיתוח העצמאות. בנוסף פיתחנו טכנולוגיה שעושה שימוש בשמו הפרטי של הילד, במתן משוב אישי בכל שלבי המשחק, שיטה ייחודית למשחקי .artNsmart

מה נלמד?

  • שפה
  • חשבון ולוח הכפל
  • אנגלית למתחילים
  • סדרות לוגיות
  • מדעים
  • שעון
  • זיכרון שמיעתי
  • יצירה ואומנות

לאיזה גיל?

מותאם לבוגרי א' ב' ו-ג'

וגם לילדים קוראים בתחילת דרכם בכיתה א'.

לחץ כאן למידע נוסף >>

לחצו לחזרה לראש העמוד >>

שנים של עבודה עם מטרה אחת ברורה

ליצור משחקים טובים לפיתוח מיומנויות הילדים

היסטוריית הארגון

תודה ל 18,000 ילדים שבוחרים לשחק איתנו בכל יום

"תודה לכל הלקוחות שבחרו בנו התנסו וזכו לפתח מיומנויות אצל ילדיהם, תודה  לילדים שמשחקים מידי יום, תודה למוסדות החינוך בישראל, תודה למוזיאונים, תודה לגננות בגני הילדים, אנחנו עובדים קשה כדי לתת לכם את המיטב …"

צוות artNsmart יוצרים משחקי מחשב לילדים

משחקי ילדים במחשב

מוזיאון הילדים בחולון | משחקי מחשב

משחקים לילדים און ליין

גוינט ישראל

משחקי מחשב בגני ילדים

משחקי מחשב לגני ילדים

משחקי מחשב לגן חובה

משחקי מחשב בבתי חולים

משחקי מחשב לימודיים

רוצים לדעת על החידושים בתחום ....

הרשמו למיומנובלוג שלנו

 

עקבו אחרינו

תודות מיוחדות- צוות artNsmart:

תודה לכל השותפים ליצירה שמלווים אותי בפרויקטים השונים. לשותפים לחשיבה רעיונית, ליזמים שמעלים רעיונות, לשותפים לפתרון בעיות התכנות, לממליצים על עיצוב, לשחקנים המלווים אותנו בהקלטות, לבמאית, איש הקול, יועצים לשוניים.
כל משחק שנולד קשור בשילוב אנשים רבים וטובים השותפים ליצירה.
תודה לרוית בקיש שאפשרה לנו לתת חיים דיגיטליים לדמויות הארנבים המקסימות שהיא מציירת שנים, ועל התמיכה והעצות בעיצוב בית הארנבים. תודה לתומר קלקודה על איור והנפשת דמוית באתר ובמשחקים השונים. תודה לרון קלקודה על הקלטת דיבוב לתכנות, ועל הרעיונות הנפלאים שהוא נותן בכל יום, ומחבר אותנו לעולמם של הילדים הצעירים. תודה לנעמה פורת על הקלטות הדיבוב לתכנות. תודה לנועה קלקודה, על יצירת רקעים מעולמם של אוהבי המנגה, וחיות המחמד. תודה לשי נבון שגדל עם המוכנות שלנו, בודק, מתעניין, משחק, נהנה, ומציע שיפורים להנדסת אנוש לתכנות. תודה למתן פסטרנק שכבר מגיל חמש, הוא בודק בעניין בהנאה ומציע שיפורים. תודה לורד נבון שאוספת מידע ומציעה תיקונים ורעיונות.
תודה לכם, ילדים והורים, שמלמדים אותנו בכל יום כיצד הם חושבים, מה הם אוהבים, איך לגרום להם לחייך, ולהרגיש את הסיפוק שביצירה.

צוות artNsmart | משחקים שאוהבים ילדים