עקרונות בפיתוח המשחקים שלנו
מטפחים מוטיבציה ללמידה
במשחקים מתקיים תהליך שבו אנו מאתגרים את הילד למידה גלויה וסמויה. הילד שואף להצליח ולהגיע אל המטרות שהציב לעצמו, ללא צורך בגורם חיצוני שיחליט עבורו.
משתמשים בטעות להעצמת הלמידה
תהליך הלמידה הוא המטרה העיקרית במשחקים שלנו. ביצוע טעויות אפשריות אבל אנו מנצלים אותן בדרך חיובית לצורך למידה חדשה. תהליך מהנה מעורר רצון לחזרתיות וללמידה.
יוצרים עניין מהלמידה
בדקנו ומצאנו כי גיוון בתכנים, משוב אישי, סיפור רגשי יוצרים הנאה ומעודדים חזרתיות. חזרתיות מתוך הנאה היא שיוצרת תהליך למידה משמעותי.
מפחיתים לחץ מיותר
מקובל כי שעון זמן, ניקוד וציונים מיצגים הישגיות ומשמשים כאמצעי מאתגר של כל לומד. אנחנו מתנגדים ללמידה מתוך תחושת של אי נוחות פיזית ומנטלית שנגרמת לילד.
מפתחים קשב וריכוז
במשחקים שלנו, הוראות המשחק ניתנות באמצעות דמות חביבה (דוני הדינוזאור). הסיפור מעניין ויוצר מסגרת שמתרגלת קשבה, ריכוז, הבנת המשימה וביצועה.
מעודדים לעצמאות
ילדים הם סקרנים ורוצים ללמוד. ניווט פשוט ואינטואיטיבי, הוראות משחק ברורות, משוב חיובי מגוון, רמות משחק וכד’, מאפשרים לכל ילד להתקדם בהתאם ליכולתו האישית.
“תודה לכל הלקוחות שבחרו בנו התנסו וזכו לפתח מיומנויות אצל ילדיהם, תודה ל 18,000 ילדים שמשחקים מידי יום, תודה למוסדות החינוך בישראל, תודה למוזיאונים, תודה לגננות בגני הילדים, אנחנו עובדים קשה כדי לתת לכם את המיטב …” צוות artNsmart יוצרים משחקי מחשב לילדים
רוצים להיות הראשונים לדעת ...
הרשמו למיומנובלוג שלנו
משחקי מחשב לילדים | לימודיסק | artnsmart